• 3M (26)
    • 3MHandlowo, pod marką 3M znajduje się seria klejów w aerozolu. Firma 3M jako całość holdingu reprezentuje wiele różnych dziedzin techniki, prowadząc działalność produkcyjno-handlową w skali całego świata, w sześciu sektorach produktowych. Portfolio marek biurowych jest bardzo szerokie i obejmuje m.in. 3M, Post-it, Scotch, Scotch Brite, Command, Prima, Viscoplast.
  • ACMESTUDIO (84)
    • ACMESTUDIOACME Studio produkuje pióra wieczne i kulkowe, wizytowniki oraz inne akcesoria, projektowane przez największe, światowe sławy wzornictwa przemysłowego, architektów, kolorystów, architektów wnętrz. Zdecydowanie designerska marka! Acme to pióra i akcesoria dla wymagających, takich którzy doceniają indywidualny design, niepowtarzalne wzornictwo, trwałość i jakość wykonania. Klasa akcesoriów biurowych tworzona przez ponad 150 projektantów! Światowej sławy projektanci, muzycy, architekci, aktorzy projektują dla ACME: Frank Lloyd Wright, Karim Rashid, Antoni Gaudi, Charles Ray Eames, Le Corbusier... Firma ACME Studio powstała w 1985 roku. Jest międzynarodową firmą projektującą wyroby sztuki użytkowej, miedzy innymi wyroby piśmiennicze. Wzornictwo i produkty są rezultatem współpracy firmy z wiodącymi artystami, architektami, projektantami, jak również fundacjami i instytucjami posiadającymi prawa do wykorzystania prac artystów. ACME Studio produkuje limitowane edycje swoich produktów lub po pewnym czasie zaprzestaje produkcji. Równocześnie formy używane do produkcji danego wzoru są niszczone. To powoduje, że poszczególne produkty stają się unikalne i poszukiwane przez kolekcjonerów.
  • ALASSIO (6)
    • ALASSIOWysoka jakość, innowacyjność i duże doświadczenie w przetwarzaniu wysokiej jakości skóry w prawdziwe arcydzieła galanterii skórzanej. Marka Alassio to przede wszystkim eleganckie i ekskluzywne skórzane teczki oraz aktówki, portfele i wizytowniki.
  • ASTRA (1)
    • ASTRAASTRA
  • AVERY ZWECKFORM (130)
    • AVERY ZWECKFORMObejmuje szeroki wachlarz produktów począwszy od etykiet, poprzez papiery fotograficzne, na produktach kreatywnych skończywszy. Produkty Avery Zweckform używane są w zdecydowanej większości polskich biur.
  • BAKAL (21)
    • BAKALAtlanta Poland S.A. jest wiodącą na polskim rynku hurtowym firmą handlowo-produkcyjną, oferującą pełną gamę bakalii — istnieje i aktywnie działa na rynku od 1990 roku. Od 10 stycznia 2005 roku Atlanta Poland S.A. jest spółką giełdową notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2009 roku poprzez przejęcie Bakal Center zaistniała na rynku detalicznym marką Bakal. Od sierpnia 2009 roku firma oferuje całą gamę produktów konfekcjonowanych pod marką Bakal.
  • BESTAR (84)
    • BESTARTajwański producent wysokiej klasy drewnianych artykułów biurowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem. Dzięki zdolnym projektantom z sukcesem łączymy drewno z aluminium, szkłem, skórą czy marmurem, otrzymując funkcjonalne i eleganckie produkty. Nasze akcesoria pomogą zorganizować pracę, zainspirują i zachęcą do działania.
  • BI-OFFICE (16)
    • BI-OFFICEUznana na całym świecie portugalska marka obejmująca akcesoria prezentacyjne, m.in.: tablice suchościeralne, tablice korkowe, flipcharty, ekrany, gabloty. Certyfikat ISO9001
  • BRENNENSTUHL (10)
    • BRENNENSTUHLNiemiecki producent najwyższej jakości produktów elektrycznych oraz elektronicznych. Produkty cechują nowoczesne i innowacyjne rozwiązania ułatwiające codzienną pracę zarówno w biurze jak i domu.
  • CEP (56)
    • CEPFrancuska marka wyspecjalizowana w produkcji niepowtarzalnych i niezwykle eleganckich akcesoriów nabiurkowych. Domeną marki CEP jest bardzo oryginalny, w wielu przypadkach wręcz odważny pomysł na nowe rozwiązania przy projektowaniu nowych serii. Szukasz jakości i niepowtarzalności? Wybierz produkty marki CEP. Warto dodać, że od wielu lat marka stawia na rozwiązania ekologiczne, czego wynikiem jest przyznanie certyfikacji "Blauer Angel" dla wybranych serii. CEP posiada certyfikat 9001.
  • COMMAND-3M (12)
    • COMMAND-3MMarka należąca do portfolio 3M. Obejmuje nowatorskie rozwiązania do zastosowania zarówno w biurze jak i domu. Portfolio produktów obejmuje m.in. akcesoria do dekoracji, wieszania obrazków, czy porządkowania kabli.
  • COOCAZOO (35)
    • COOCAZOOCoocazoo to niemiecka marka artykułów szkolnych, którą cechuje unikalne wzornictwo, nieprzeciętna jakość oraz dbałość o postawę. Design W naszych produktach stawiamy na design, który podkreśli Twoją indywidualność. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie całą masę wzorów. Znajdziesz u nas bardzo wzorzyste torby i plecaki w wybuchowej mieszance kolorystycznej oraz te bardziej stonowane, gdyż wiemy, ze nie każdy lubi kolor. Wybierz ten, który pasuje do Twojego charakteru! Jakość Wszystkie nasze produkty wykonywane są z najwyższą starannością. Dzięki temu raz zakupione wystarczają na lata. Są bardzo pojemne i wygodne, a przegrody i kieszenie rozplanowano tak, by każda rzecz znalazła w nich swoje miejsce. Zdrowy kręgosłup Projektując plecaki szczególną uwagę poświęcono ergonomii. Ich konstrukcja wpływa na prawidłową postawę i nie obciąża kręgosłupa. Nasze produkty zostały docenione przez niemiecki instytut AGR prowadzący kampanie na rzecz zdrowego kręgosłupa.
  • CROSS (5)
    • CROSSA.T. Cross Company to jeden z największych międzynarodowych producentów akcesoriów piśmienniczych. Jego produkty dystrybuowane są do największych, najbardziej ekskluzywnych sieci oferujących eleganckie upominki. Marka Cross obecna jest w ponad 89 krajach na wszystkich kontynentach.
  • DAHLE (30)
    • DAHLEDahle jest niemieckim producentem najwyższej jakości urządzeń biurowych i akcesoriów do cięcia różnego typu materiałów. Wieloletnie doświadczenie, ogromna wiedza ekspercka i innowacyjna kreatywność — to recepta na najwyższej jakości produkty opatrzone logiem Dahle. Tworząc inteligentne rozwiązania dla współczesnego biura, Dahle oferuje swoim klientom najwyższą wydajność i bezpieczeństwo bez kompromisów. Dla Dahle człowiek jest zawsze w centrum uwagi — i zawsze jest źródłem tworzenia i optymalizacji najwyższej jakości produktów.
  • DOTI (13)
    • DOTIOwoce i orzechy w czekoladzie to nasza domena. Posiadamy najprawdopodobniej najszerszą ofertę owoców kandyzowanych i bakalii w czekoladzie na świecie! Dopełnieniem jest bogaty wybór orzechów i migdałów w pysznej czekoladzie mlecznej, białej i deserowej z podnoszącymi walory smakowe dodatkami jak cynamon, świeżo mielona kawa czy kokos.
  • DURABLE (53)
    • DURABLEJuż od ponad osiemdziesięciu lat nazwa DURABLE kojarzy się z produktami wysokiej jakości służącymi do spinania, łączenia, porządkowania i segregowania arkuszy papieru oraz produktami służącymi do informacji oraz prezentacji. Naszym celem jest opracowanie rozwiązań, które z racji swej jakości i funkcji spełniają oczekiwania wszystkich podnoszących indywidualną jakość pracy. Zaliczamy się do przodujących w świecie producentów środków organizacji biur i narzędzi służących do prezentacji. Naszą pozycję na rynku zawdzięczamy ciągłemu rozwojowi produktów. Ich wysoka jakość stała się już cechą charakterystyczną dla tej marki. Wielokrotne międzynarodowe i lokalne nagrody oraz wyróżnienia w zakresie wzornictwa potwierdzają, że zmierzamy w dobrym kierunku.
  • ENERGIZER (18)
    • ENERGIZEREnergizer dostarcza proste rozwiązania dla świata w ciągłym ruchu, pełnego nowych technologii. Odkąd w 1896 r. wynaleźli pierwszą baterię konsumencką i dwa lata później pierwszą latarkę, ich misją jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań o najwyższej wydajności, opracowywanych w odpowiedzialny sposób, dzięki czemu do dyspozycji Klientów oddają energię, na której mogą polegać.
  • FABER-CASTELL (450)
    • FABER-CASTELLJeden z największych producentów najlepszej jakości produktów do pisania i rysowania oraz malowania na świecie. Co rok sprzedaje ponad 2 miliardy ołówków i kredek pretendując do miana jednego z liderów w produkcji kredek i ołówków na świecie. Marka ma swoich reprezentantów w 120-tu krajach i 20 organizacji ze statusem dystrybutora na całym świecie.
  • FRANKEN (12)
    • FRANKENNiemiecki producent wysokiej jakości artykułów do prezentacji: tablice suchościeralne, flipcharty i akcesoria. Znakomita większość produkcji wciąż odbywa się w Niemczech. Na rynku europejskim marka obecna jest od lat siedemdziesiątych. Firma zajmuje wiodącą pozycję w zakresie wdrożonych projektów innowacyjnych. Na powierzchnię magnetyczną wszystkich produktów Franken udzielamy 15 lat gwarancji!
  • GRAF VON FABER-CASTELL (362)
    • GRAF VON FABER-CASTELLJeden z największych producentów najlepszej jakości produktów do pisania i rysowania oraz malowania na świecie. Co rok sprzedaje ponad 2 miliardy ołówków i kredek pretendując do miana jednego z liderów w produkcji kredek i ołówków na świecie. Marka ma swoich reprezentantów w 120-tu krajach i 20 organizacji ze statusem dystrybutora na całym świecie.
  • HAN (51)
    • HANRodzinna firma produkcyjna, która od 50 lat dostarcza artykuły biurowe na rynki całego świata. Głównymi grupami asortymentowymi są: szufladki biurkowe, zestawy szufladek biurkowych, systemy sortowania korespondencji, kartoteki indeksowe, pojemniki na magazyny, przyborniki biurkowe, akcesoria recepcyjne, miniarchiwa na teczki zawieszkowe, kosze na śmieci, artykuły szkolne.
  • HAPPY COLOR (1)
    • HAPPY COLORHappy Color to rozpoznawalna na rynku polskim marka wysokiej jakości produktów szkolnych i kreatywnych. Właścicielem marki jest firma GDD sp. z o.o. sp.k. – dystrybutor materiałów piśmiennych i biurowych, a także szkolnych i kreatywnych renomowanych marek. Aktualnie Happy Color to cała gama produktów do tworzenia dla osób kreatywnych w każdym wieku: dla przedszkolaków, uczniów, studentów czy hobbystów. W swojej ofercie posiada papiery barwione w masie, farby i bloki, bibułę marszczoną, długopisy usuwalne, a także kleje i filce.
  • HERLITZ (112)
    • HERLITZHerlitz to znany w Europie Niemiecki producent designerskich produktów szkolnych i biurowych. Wysoka jakość, bogate wzornictwo podążające za zmieniającymi się trendami to charakterystyczny znak rozpoznawczy marki.
  • INTERDRUK (1)
    • INTERDRUKINTERDRUK
  • JANSEN DISPLAY (4)
    • JANSEN DISPLAYJansen Display jest jednym z wiodących producentów systemów do komunikacji wizualnej na rynku europejskim. Wykonujemy między innymi flipcharty i tablice suchościeralne, potykacze i gabloty informacyjne czy stojaki na ulotki z plexi.
  • KOBRA (61)
    • KOBRANiszczarki Kobra to najwyższa jakość oraz stylistyka włoskich designerów. Niszczarki Kobra od lat wyznaczają standardy rozwiązań technologicznych i pozostają niedoścignionym wzorem dla poszukiwań konkurencji. Jako jedyne na świecie niszczarki Kobra stosują łańcuchowe systemy przeniesienia napędu z silnika na noże tnące. System ten nosi nazwę SPPU i posiada dożywotnią gwarancję. Niszczarki te posiadają również monolityczne wałki tnące, wykonane z jednego kawałka stali hartowanej węglowo. Każda niszczarka Kobra posiada indukcyjny silnik przystosowany do pracy ciągłej.
  • KUM (3)
    • KUMPowstała w 1919 roku firma KUM GmbH & Co. KG, sprzedająca swoje produkty w 60 krajach, jest obecnie wiodącym na świecie producentem szerokiej gamy temperówek o opatentowanych rozwiązaniach technicznych. Produkuje ponad 100 różnych modeli do ostrzenia zwykłych ołówków oraz kredek o rozmiarach nietypowych. Zaawansowana technologia pozwala nie tylko na produkcję standardowych linii produktów, ale również specjalnych temperówek do kredek kosmetycznych Stickformer, które formują jedyną w swoim rodzaju zaokrągloną końcówkę. Produkty wytwarzane w niemieckiej fabryce są kierowane na 3 różne rynki: artykułów biurowo-szkolnych, wyrobów kosmetycznych oraz reklamowy, ponieważ mogą one funkcjonować także jako gadżety z nadrukami firmowymi.
  • LEITZ (171)
    • LEITZFirma Leitz jest światowym liderem w dziedzinie produktów biurowych wysokiej jakości i producentem kultowych segregatorów do dokumentów, odwołującym się do wieloletniej tradycji niemieckiej jakości i efektywności. Znana w całej branży jako synonim innowacyjności marka Leitz daje przedsmak tego, jak będzie wyglądała praca w przyszłości. Technologia się zmienia, ale zasady pozostają te same: pracę należy wykonywać dobrze i solidnie.
  • LIDERPAPEL (6)
    • LIDERPAPELRenomowany producent najwyższej jakości artykułów papierniczych i szkolnych. Produkty Liderpapel to kwintesencja dobrego stylu, uniwersalnego przeznaczenia oraz bezkompromisowego dążenia do dbania o atrakcyjna dla oka formę.
  • MAGIC (2)
    • MAGICMAGIC
  • MAUL (20)
    • MAUL100 lat doświadczenia w kreacji oraz produkcji niszowych, unikalnych, bardzo wysokiej jakości produktów biurowych. Ofertę tej niemieckiej marki tworzą m.in. specjalistyczne wagi biurowe, niepowtarzalna seria akcesoriów nabiurkowych, charakteryzujące się nowoczesnym designem oraz niskim zużyciem energii lampki nabiurkowe.
  • NAVIGATOR (5)
    • NAVIGATORNavigator to marka znana na całym świecie, będąca liderem wśród producentów wysokiej jakości papieru biurowego. Oferuje szeroki zakres rozwiązań niezależnie od zastosowania.
  • NIKIDOM ROLLER (11)
    • NIKIDOM ROLLERNikidom Roller to rewolucyjny „plecak” na kółkach bez możliwości zakładania na plecy zaprojektowany specjalnie dla uczniów. Jest wytrzymały, ergonomiczny i praktyczny. Jest pierwszym wyborem dla rodziców, którzy mają na uwadze zdrowie dzieci i nie mogą znieść permanentnie przeładowanych plecaków przewieszonych przez plecy swoich dzieci. To również odpowiedź na kiepską jakość podobnych produktów, które dosłownie rozpadają się w połowie roku szkolnego.
  • NOBO (81)
    • NOBOMarka Nobo — skrót od Notice Boards — od ponad 40 lat zapewnia innowacyjne produkty, dzięki którym cieszy się pozycją lidera w branży komunikacji wizualnej. Kluczem do stworzenia naszych wyjątkowych produktów jest sam klient i zrozumienie jego potrzeb. Prowadzone na szeroką skalę badania rynkowe pozwalają naszemu europejskiemu zespołowi projektowemu stworzyć produkty, które wykraczają poza potrzeby klienta, zapewniając narzędzia, dzięki którym możesz się „śmiało komunikować”.
  • NOTIZIO BY AVERY ZWECKFORM (6)
    • NOTIZIO BY AVERY ZWECKFORMNotizio by Avery Zweckform to seria innowacyjnych notatników oraz kołonotatników, które są idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy lubią na bieżąco zapisywać ważne informacje. Notatniki znajdują swoich zwolenników zarówno wśród uczniów i studentów, jak i pracowników, którzy zabierają je na spotkania biznesowe. Notizio charakteryzują białe linie na szarym tle, co pozwala skupić się na tym, co najważniejsze — zapisywanej treści.
  • OPUS (105)
    • OPUSOPUS to polski producent urządzeń i akcesoriów do bindowania, laminowania, opraw dokumentów, złoceń, niszczarek, gilotyn, obcinarek. Jest także wyłącznym przedstawicielem renomowanych marek IDEAL i EBA w Polsce.
  • OXFORD (124)
    • OXFORDJedna z najbardziej popularnych marek galanterii papierniczej, od ponad 100 lat podąża za potrzebami Konsumentów, przewiduje rynkowe trendy i stawia czoła wyzwaniom technologicznym. Charakterystyczne logo przedstawiające dwa lwy - synonim siły i pewności siebie, jest dziś doskonale rozpoznawalne w całej Europie. Marka Oxford to połączenie wysokiej jakości, innowacyjnych rozwiązań, unikalnego designu oraz komfortu użytkowania.
  • PAPERFLOW (1)
    • PAPERFLOWFrancuski producent stojaków, ekspozytorów oraz displayów na dokumenty oraz inne papierowe materiały drukowane. Dedykowane do biura, sklepu lub punktu usługowego. Wysoka jakość wykonania koresponduje z estetyką, co czyni produkty Paperflow długowiecznymi.
  • PARKER (18)
    • PARKERPARKER - od ponad wieku, artykuły piśmienne marki Parker cieszą się uznaniem za ich niezawodną jakość, precyzję pisania i prestiżowy styl. Długiej liście innowacji, których promotorem jest Parker, zawdzięczają swą reputację i niesłabnącą popularność. Miłośnicy wyrobów Parkera cenią jego produkty za komfort użytkowania. Obecnie Parker oferuje bogaty wachlarz produktów w wielu kolorach, różnorodnej stylistyce i na każdą kieszeń.
  • PASCUCCI (3)
    • PASCUCCIPoczątki firmy Pascucci sięgają roku 1883, kiedy Antonio Pascucci, syn tkaczy postanowił poświęcić się handlowi i zostać producentem żywności. Wśród wszystkich produktów spożywczych w obrocie, to właśnie surowe ziarna kawy stały się jego pasją. Jedną z najcenniejszych nagród palarnia Pascucci zdobyła w 2013 roku. Podczas Europejskiego Sympozjum Kawy, które odbywało się w Paryżu na ręce Pascucci trafiła pierwsza nagroda w kategorii „Most Ethical Brand Europe”. Takie wyróżnienie, w tak trudnym okresie dla włoskiej gospodarki napawało dumą oraz nadzieją na pozytywne zmiany. Stojąc na najwyższym stopniu podium, przed globalnymi potentatami, nie tylko było uhonorowaniem wykonanej pracy ale motywacją do dalszego działania. W 2014 roku w Istambule, Europejskie Sympozjum Kawy uhonorowało firmę Pascucci pierwszą nagrodą w kategorii „Best Coffee Chain – Southern Europe” oraz drugą w kategorii „Best Coffee Roaster – Europe” co dało jednoznaczną informację o wysokiej jakości produktów ofertowanych przez firmę oraz o właściwym kierunku rozwoju tej organizacji
  • PELIKAN (2)
    • PELIKANPELIKAN
  • PENTEL (16)
    • PENTELPENTEL to uznany na całym świecie producent artykułów piśmiennych i rysunkowych o bogaej tradycji sięgającej lat 40 dwudziestego wieku. Flagowymi produktami marki są innowacyjne pastele kredki i długopisy. Produkty tej marki cechuje bardzo wysoka jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania.
  • PHILIPPI (89)
    • PHILIPPIFilozofią marki PHILIPPI jest tworzenie wyjątkowych produktów dopełniających życie codzienne. W bogatej ofercie marki znajdują się m.in. akcesoria do domu, biura, dla podróżujących, a także szereg interesujących prezentów na każdą okazję. Ponadczasowy design produktów potrafi sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Marka PHILIPPI nie bierze udziału w pogoni za ulotnymi trendami, tworzy natomiast eleganckie, funkcjonalne i dobrze wykonane artykuły. Pasją Jana Philippi jest dążenie do osiągnięcia idealnej formy każdego produktu sygnowanego logiem marki PHILIPPI, co osiąga współpracując z wieloma projektantami i producentami.
  • PILOT (136)
    • PILOTPILOT to japońska marka artykułów piśmiennych, która osobom kochającym odręczne pisanie towarzyszy już prawie 100 lat! W swojej ofercie posiada produkty do codziennego użytku, które ułatwiają nam pracę i szkolne wyzwania, specjalistyczne np. cienkopisy dedykowane architektom oraz ekskluzywne, jak niepowtarzalne pióra Namiki ze skuwkami wykonanymi z czystego złota. PILOT idzie z duchem czasu, stale poszukując oryginalnych, innowacyjnych rozwiązań dla swoich produktów, zachowując przy tym najwyższą jakość i dbałość o detale. Hasło przewodnie firmy, które doskonale odzwierciedla jej filozofię i misję to #HAPPYWRITING, czyli CIESZ SIĘ PISANIEM! Flagowym produktem firmy są wymazywalne produkty FriXion wykorzystujące termiczny tusz METAMO, kochane przez dzieci i dorosłych na całym świecie!
  • PLATINET (19)
    • PLATINETPlatinet to międzynarodowa i dynamicznie rozwijającą się firma z branży elektroniki użytkowej, nośników danych, technologii bezprzewodowych, urządzeń mobilnych i akcesoriów komputerowych. Obecnie firma Platinet działa na całym świecie i posiada ponad 3 000 produktów od dostawców z Europy, USA i Chinach. Silna pozycja budowana przez lata zapewnia stabilność klientom, którzy mogą liczyć na pełne wsparcie logistyczne i biznesowe, zaplecze marketingowe oraz serwis.
  • POST-IT-3M (142)
    • POST-IT-3MKarteczki Post-it® to najlepszy sposób, by zwrócić czyjąś uwagę i jednocześnie przekazać wiadomość. Od lat są niezastąpionym narzędziem komunikacji w biurze i w domu. Karteczki Post-it® tworzą historię - historię pełną innowacji wchodzącej do kanonów gatunku.
  • PRITT (5)
    • PRITTPRITT
  • REXEL (60)
    • REXELFirma Rexel od ponad 70 lat zapewnia innowacyjne i doskonale zaprojektowane produkty, od niszczarek, zszywaczy, dziurkaczy, trymerów i gilotyn do papieru po produkty do archiwizacji dokumentów i inne akcesoria biurkowe. Najwyższej jakości produkty doskonale nadają się do każdej przestrzeni pracy — od dużych biur po biura domowe. Produkty marki Rexel umożliwiają naszym klientom osiągnięcie doskonałych rezultatów nie tylko dzięki precyzji i szybkości działania, lecz także dzięki przydatnym funkcjom dodatkowym. Wybitne marki powstają dzięki wybitnym produktom.
  • ROTRING (6)
    • ROTRINGRotring narodził się w 1928 roku, w erze wpływów niemieckiej szkoły projektowania Bauhaus. Charakterystyczna dla niej modernistyczna filozofia wprowadzania sztuki do przemysłu wciąż stanowi inspirację dla naszego unikalnego podejścia do wzornictwa przemysłowego. Projektujemy narzędzia umożliwiające użytkownikom pracę twórczą, gdy tylko porwie ich natchnienie. Nasze produkty zostały wykonane z niemiecką precyzją, co gwarantuje najwyższą jakość.
  • SCHNEIDER (38)
    • SCHNEIDERSchneider jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych niemieckich marek produkujących artykuły piśmiennicze. Produkty brandowane charakterystyczną niebieską kulą podbiły nie tylko serca niemieckich klientów — obecnie eksportowane są aż do 130 krajów na całym świecie, a sama firma ma swoich dystrybutorów we wszystkich europejskich krajach, co lokuje ich w ścisłej czołówce producentów artykułów piśmienniczych. Schneider zawdzięcza swoją pozycję nie tylko dzięki wzorcowej jakość swoich produktów, ale również dzięki konsekwentnym, wdrażanym i stale doskonalonym procesom ekologicznym. Schneider jako pierwszy z branży piśmienniczej wprowadził restrykcyjnym system ochrony środowiska — EMAS.
  • SCOTCH-3M (44)
    • SCOTCH-3MMarka Scotch® to przede wszystkim taśmy najwyższej jakości. To satysfakcja i gwarancja dobrze wykonanej pracy. Pod marką Scotch® znajdziemy również wysokiej klasy wytrzymałe i niezawodne nożyczki oraz świetne kleje biurowe.
  • SHARPIE (13)
    • SHARPIESHARPIE
  • SIGEL (1)
    • SIGELProducent, którego artykuły dostępne są w Polsce jedynie za naszym pośrednictwem. Sigel to przede wszystkim designerskie, innowacyjne szklane tablice magnetyczno-suchościeralne w wielu rozmiarach i kolorach, artykuły dla dzieci i młodzieży, elegancka galanteria skórzana.
  • STAEDTLER (8)
    • STAEDTLERStaedtler to niemiecka firma z siedzibą w Norymberdze, którą założył Johann Sebastian Staedtler w 1835 roku. Obecnie Staedtler to największy w Europie producent ołówków drewnianych, a także pisaków OHP, gumek i grafitów. Ich kultowe produkty kreślarskie są jednymi z najlepiej sprzedających się produktów na tle światowej konkurencji. Staedtler łączy w swoich produktach styl, wygodę, łatwość w obsłudze i nowoczesność.
  • STEP BY STEP (37)
    • STEP BY STEPStep by Step to niemiecka marka tornistrów szkolnych dla dzieci z klas 1 – 3, która oferuje wyłącznie produkty najwyższej jakości. Bez względu na to, czy Twoja córeczka jest księżniczką, czy piosenkarką, a synek piłkarzem lub kierowcą wyścigowym, znajdziesz u nas tornister, w którym Twój młody uczeń zakocha się od pierwszego wejrzenia. Natomiast Ty rodzicu pokochasz nasze plecaki za ich funkcjonalność oraz pozytywny wpływ na prawidłową postawę dziecka. Nasze tornistry przekonały do siebie nie tylko rzesze rodziców i dzieciaków, ale również instytuty certyfikujące, specjalizujące się w dziedzinie zdrowego kręgosłupa.
  • SZTUKA RODZINNA (17)
    • SZTUKA RODZINNAJesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą ekskluzywnych produktów papierniczych. Nasza przygoda zaczęła się w 2007, kiedy otworzyliśmy przedstawicielstwo Paperblanks w Polsce. Od tego czasu stale poszerzamy naszą ofertę o ekskluzywne produkty z Europy, a ostatnio USA. Nasze marki są świeże, modne, można je nabyć tylko w wybranych, ale szczególnych miejscach. Marka Paperblanks i notatnik do dziś jest naszym credo. Przywiązujemy dużą wagę do jakości pisania i chcemy propagować tradycyjny model przechowywania myśli, pisania i upamiętniania swojej twórczości na papierze. W sprawach jakość obsługi klienta idziemy z duchem czasu, zapewniając fachową i szybką obsługę połączoną z doradztwem w sprawach wyboru optymalnego rozwiązania dla Państwa. Wdrażamy także najnowsze narzędzia IT: elektroniczna wymiana danych, panel hurtowy, wszystko po to by bezpośrednia współpraca odbywała się w komfortowym środowisku. Nasze doświadczenie handlowe pozwala na współpracę w każdym segmencie rynku. Obecnie działamy zarówno z dużymi sieciami, hurtowniami, jaki i niezależnymi galeriami czy artshopami. Naszą dewizą jest  solidność oraz uczciwość w kontaktach wobec naszych partnerów handlowych.
  • TEACLUB (33)
    • TEACLUBPoczątki TeaClub sięgają roku 1990. Zaczęliśmy realizować wtedy nasz plan, by wprowadzić na rynek Polski wysokiej jakości herbaty i zapoznać Polaków z tym szlachetnym napojem. Zachwyceni różnorodnością gatunków oraz właściwościami herbacianych liści zdecydowaliśmy się rozpocząć naszą historię z herbatą. Z czasem poszerzyliśmy asortyment o ekskluzywne kawy i akcesoria, a następnie rozpoczęliśmy konfekcjonowanie i personalizowanie naszych towarów. Nieustannie przyświecał nam jeden cel - utrzymanie najwyższej jakości oferowanych przez nas produktów. Aktualnie nasza oferta obejmuje ponad 200 rodzajów herbat i kilkadziesiąt kaw. Od ponad 25 lat intensywnie pracujemy na zaufanie klientów, śledzimy najnowsze trendy i wdrażamy kolejne linie produktów. Stale rozszerzamy ofertę o nowe formy współpracy, wszystko to, by zapewnić naszemu klientowi najwyższą jakość. Wstąp do ekskluzywnego klubu herbaty i przekonaj się sam.
  • TESLA (6)
    • TESLABaterie serii GOLD + to główny produkt oferowany przez firmę TESTLA BETTERIES. Baterie Gold to baterie alkaliczne, zaprojektowane specjalnie z myślą o urządzeniach z bardzo dużym poborem, takich jak aparaty fotograficzne lub lampy błyskowe Seria Gold oferuje bardzo wysoką moc oraz długi czas pracy.
  • UNI (1)
    • UNIOd początku swojego istnienia Uni Mitsubishi Pencil przyświeca jeden cel — zapewnienie najwyższego komfortu podczas pisania w każdej, nawet najbardziej ekstremalnej sytuacji. Dziś ofercie Uni znajdują się produkty niezbędne w codziennej pracy, w biurze i w domu: pióra i długopisy, ołówki, cienkopisy, zakreślacze i korektory, a także produkty dla specjalistów: markery artystyczne i do opisywania płyt CD oraz propozycje stylowych produktów idealnych na prezent. Wykonane z najwyższą japońską precyzją, doskonałe jakościowo i niezwykłe wizualnie produkty Uni spełniają oczekiwania i potrzeby nawet najbardziej wymagającego użytkownika.
  • UNILUX (3)
    • UNILUXLinia produktów podnoszących komfort pracy w biurze. W portfolio marki znajdują się lampy o nowoczesnym wzornictwie, ergonomiczne podnóżki pod stopy oraz eleganckie zegary ścienne.
  • VICTORINOX (8)
    • VICTORINOXVictorinox to firma o globalnym zasięgu, mająca w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: szwajcarskie noże oficerskie, noże domowe i profesjonalne, zegarki, torby i akcesoria podróżne oraz perfumy. Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów.
  • WALLNER (5)
    • WALLNERNiszczarki Wallner - niespotykane dotąd w tym segmencie urządzeń biurowych, osobiste niszczarki o wysokich parametrach użytkowych i atrakcyjnej cenie. Rodzina niszczarek Wallner to urządzenia funkcjonalne i trwałe. Sprawne funkcjonowanie w długim okresie czasu niszczarki Wallner zawdzięczają metalowym przekładniom oraz nożom ze specjalnego stopu stali. Nowoczesne wzornictwo oraz srebrno-czarna kolorystyka sprawiają, że niszczarki Wallner prezentują się doskonale w każdym wnętrzu, będą nie tylko uzupełnieniem wyposażenia biura lecz także jego ozdobą. Niszczarka Wallner - gwarancją wysokiej jakości i trwałości
  • WENGER (51)
    • WENGERWenger to firma założona w 1893 roku w szwajcarskim miasteczku Delemont. Genezy działalności upatrywać należy w produkcji słynnych na całym świecie szwajcarskich noży wojskowych. W późniejszych latach zakres działalności rozszerzono o akcesoria podróżnicze oraz zegarki. Marka Wenger jest symbolem wysokiej jakości produktów, które odzwierciedlają szwajcarskie wartości, a jednocześnie dostępne są w przystępnych cenach. Torby i plecaki Wenger cechuje również niepowtarzalna KLASA, wysoka FUNKCJONALNOŚĆ, wysublimowany STYL oraz bezapelacyjny PRESTIŻ.

Aktualności

Oxford – galanteria papiernicza do szkoły i biura. 07-12-2018

Oxford – galanteria papiernicza do szkoły i biura.


Oxford to producent galanterii papierniczej, znany w...

Więcej aktualności

REGULAMIN SKLEPU


Rozdział I — Postanowienia Ogólne. Definicje

 

     §1.     Właścicielem sklepu internetowego ekskluzywnebiuro.pl jest Wojciech Duś i Renata Duś, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „BIUREX” Renata Duś z siedzibą przy ulicy Kolejowa 9a, 59-300 w Lubinie, NIP: 692-000-71-62 REGON: 390554644, tel. 76 842 19 49, adres e-mail: zamówienia@biurex.com.pl (dalej: „Właściciel Sklepu”). Wszystkie dane Właściciela Sklepu dostępne są na stronie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod adresem www.firma.gov.pl

     §2.     Niniejszy Regulamin określa sposób korzystania przez Użytkowników ze sklepu internetowego ekskluzywnebiuro.pl (dalej: „Sklep”) i jest udostępniany na stronie internetowej Sklepu www.ekskluzywnebiuro.pl w taki sposób, aby Użytkownik mógł przed rozpoczęciem korzystania z usług pozyskać, odtworzyć, utrwalić oraz przechowywać (w tym, w zwykłym toku czynności) treść Regulaminu, za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługuje.

     §3.     [Użytkownikiem] jest każda osoba, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadającą zdolność prawną, która choćby tylko odwiedza witrynę www.ekskluzywnebiuro.pl i zaakceptowała niniejszy Regulamin.

     §4.     Użytkownik jest zobowiązany przed rozpoczęciem korzystania z serwisu ekskluzywnebiuro.pl do zapoznania się z Regulaminem. Korzystając z usług Sklepu, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem jak również, iż go akceptuje i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

     §5.     [Partner] — ilekroć w Regulaminie jest mowa o Partnerze, rozumie się przez to osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, prowadzącą działalność gospodarczą, która jest producentem lub dostawcą Produktów, których sprzedaż prowadzi Sklep.

     §6.     [Produkty] — ilekroć w Regulaminie jest mowa o Produktach, rozumie się przez to artykuły sprzedawane w Sklepie.

     §7.     [Klient] — ilekroć w Regulaminie jest mowa o Kliencie, rozumie się przez to Użytkownika, który dokonuje w Sklepie zakupu Produktów.

     §8.     [Informacja handlowa] — informacja zawierająca opisy Produktów, i ich zdjęcia, a ponadto informacja na temat cen Produktów i ich dostępności, zredagowana i wprowadzana przez Partnera za pośrednictwem panelu administracyjnego, bądź w inny dopuszczony sposób dostarczona przez Partnera. Informacją handlową jest również każda informacja spełniająca wymogi definicji informacji handlowej zawartej w art. 2 ust. 2 ustawy dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

     §9.     [Program lojalnościowy] — ilekroć w Regulaminie jest mowa o Programie Lojalnościowym, rozumie się przez to program oferujący możliwość wymiany Punktów Programu Lojalnościowego na nagrody określone w Regulaminie Programu Lojalnościowego.

    §10.    [Punkty programu lojalnościowego] — ilekroć w Regulaminie jest mowa o Punktach Programu Lojalnościowego, rozumie się przez to punkty przyznawane Klientowi zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego za złożenie i opłacenie zamówienia na dany Produkt, zbierane na Koncie tego Klienta, które mogą być przez niego wymieniane na nagrody.

    §11.    [Dzień roboczy] — ilekroć w Regulaminie jest mowa o Dniu roboczym, rozumie się przez to dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo określonych jako dni wolne od pracy.

 

Rozdział II - Rodzaj i zakres usług świadczonych przez Sklep, płatności i reklamacje

 

     §1.     Sklep prowadzi sprzedaż artykułów biurowych dostarczonych przez Partnerów.

     §2.     Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

     §3.     Wszystkie ceny podawane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto. Obok cen brutto będą również podawane ceny netto.

     §4.     Na wszystkie Produkty sprzedawane w Sklepie wystawiane są faktury VAT.

     §5.     Płatności mogą być dokonywane poprzez: przelew bankowy, gotówką (przy odbiorze osobistym), PayU.

     §6.     Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 24-48h, chyba że dla dostępności danego Produktu został określony inny termin. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od następnego dnia roboczego po dniu uznania rachunku bankowego Sklepu na kwotę zamówienia. W razie braku zamówionych produktów w magazynie Sklep niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego poinformuje o tym Klienta, informując jednocześnie o przewidywanej dostępności produktu. Klient będzie mógł złożone zamówienie wycofać albo wyrazić zgodę na realizację zamówienia w zmienionym terminie. Milczenie Klienta będzie równoznaczne z wycofaniem zamówienia.

     §7.     Dostawa Produktów następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka. Koszty dostawy, przy zamówieniu na kwotę brutto powyżej 300 zł ponosi sklep jeśli waga paczki jest niższa niż 30kg, a suma  wszystkich wymiarów paczki nie przekracza 220,00 cm. Koszty dostawy w pozostałych przypadkach ponosi Klient zgodnie z cennikiem dostawy.

     §8.     W przypadku niezgodności Produktów z umową, Klient powinien zgłosić reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.ekskluzywnebiuro.pl albo listem poleconym na adres „BIUREX” Renata Duś, ul. Kolejowa 9a, 59-300 Lubin. Należy opisać charakter niezgodności i określić oczekiwania wobec Sklepu. Produkty powinny być odesłane na adres sklepu.

     §9.     Sklep ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni. Po upływie tego terminu, w razie braku ustosunkowania się Sklepu, zgłoszenie reklamacyjne uznaje się za uzasadnione.

    §10.    Gdy realizacja żądania Klienta wiąże się z koniecznością dostawy niewadliwego Produktu, koszty dostawy ponosi Sklep.

    §11.    Realizując obowiązek nałożony przez art. 9 ust.1 pkt6 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami), Sklep informuje, że konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie czternastu dni od dostarczenia zamówionych Produktów. W celu realizacji tego uprawnienia należy — przed upływem terminu czternastu dni od dostawy Produktów — odesłać je wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres „BIUREX” Renata Duś, ul. Kolejowa 9a, 59-300 Lubin z dopiskiem: „zwrot zakupionego produktu” Klient powinien wskazać rachunek bankowy, na który należy zwrócić pieniądze. Odesłane Produkty zostaną przyjęte, gdy będą nieuszkodzone oraz gdy nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użycia. Sklep sprawdza odesłany towar w terminie 7 dni. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Klienta zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

    §12.    Sklep dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    §13.    Oferta Sklepu tworzona jest w oparciu o informacje handlowe o których mowa w pkt 7 Regulaminu. Sklep dokłada wszelkich starań, by opisy, parametry funkcjonalne produktów, fotografie i ceny były aktualizowane. Jednocześnie Sklep informuje, że ceny Produktów mogą ulec zmianie, a Klient — w celu uzyskania pewności co do aktualnej ceny — powinien przed złożeniem zamówienia, skontaktować się ze Sklepem pod nr tel. 76 842 19 49.

    §14.    Dniem zawarcia umowy sprzedaży jest dzień doręczenia Klientowi zamówionych Produktów.

    §15.    Każdy Klient, który będzie logował się w Sklepie i utworzy swoje konto, jeśli wyrazi na to zgodę, będzie brał udział w Programie lojalnościowym. Do wybranych Produktów przypisane są Punkty programu lojalnościowego. Klient dokonując zakupów w Sklepie gromadzi na swoim koncie Punkty programu lojalnościowego, które może wymienić na nagrody zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego.

    §16.    Zgodnie z art. 15 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Właściciel Sklepu nie jest zobowiązany do sprawdzenia przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych. Użytkownik lub osoba trzecia ma jednak prawo zgłosić poprzez formularz kontaktowy, że dane lub związana z nimi działalność według jej opinii mają charakter bezprawny.

 

Rozdział III — Warunki świadczenia usług

 

     §1.     Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest spełnienie przez system Użytkownika następujących, minimalnych wymagań technicznych:

a)    połączenie z siecią Internet oraz

b)    dowolny system operacyjny z zainstalowaną przeglądarką stron www. Właściciel Sklepu informuje, że w przypadku niektórych usług, dla efektywnego ich działania, niezbędne jest włączenie programów Java Script, Java, Flash, a także cookies oraz obsługi sesji.

     §2.     Właściciel Sklepu informuje, iż transmisja danych między komputerem Użytkownika a stronami internetowymi nie ma charakteru poufnego i może być narażona na ingerencję osób trzecich (wirusy, spam itp.). W celu uniknięcia ingerencji osób trzecich Użytkownik powinien upewnić się, czy jego komputer jest zabezpieczony przed złośliwym oprogramowaniem oraz czy posiada aktualne oprogramowanie antywirusowe i inne tego typu zabezpieczenia.

 

Rozdział IV — Przerwy techniczne, awarie i błędy w działaniu serwisu

 

     §1.     Właściciel Sklepu zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie Sklepu. W razie wystąpienia awarii i błędów technicznych spowodowanych kłopotami ze sprzętem bądź oprogramowaniem bądź innymi przyczynami, Właściciel Sklepu stara się w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialność za skutki awarii technicznych, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.

     §2.     Informacje o przerwach technicznych, awariach i błędach technicznych są umieszczane na stronie głównej www.ekskluzywnebiuro.pl

     §3.     W celu rozwoju Sklepu oraz minimalizowania ryzyka wystąpienia awarii, konieczne są okresowe przerwy techniczne, w czasie których w systemie informatycznym wprowadzane są odpowiednie zmiany. Właściciel Sklepu zobowiązuje się planować przerwy techniczne w miarę możliwości na godziny nocne, tak aby były jak najmniej uciążliwe dla Użytkowników.

 

Rozdział V — Ochrona danych osobowych

 

     §1.     Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisu art. 7 pkt 4 Ustawy o ochronie danych osobowych, udostępnionych przez Użytkowników w ramach usług świadczonych przez Sklep jest Wojciech Duś oraz Renata Duś, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „BIUREX” Renata Duś z siedzibą przy ulicy Kolejowa 9a, 59-300 w Lubinie, NIP: 692-000-71-62 REGON: 390554644.

     §2.     Poza przypadkiem wskazanym w pkt 3, dane mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na podstawie właściwych przepisów prawa.

     §3.     Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.), w celach:

  • związanych z funkcjonowaniem Sklepu, tj. w celu świadczenia usług oraz w celu usprawnienia tych usług,
  • marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu np. związanych z promowaniem Sklepu i jego usług. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.

     §4.     Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z obowiązującym prawem.

     §5.     Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Użytkowników. Użytkownicy mogą odwiedzać strony internetowe Sklepu bez ujawniania jakichkolwiek danych osobowych. Użytkownik może jednak zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych, w szczególności:

a)    w celu utworzenia konta w Sklepie, wystawiania faktur VAT, dostarczania produktów oraz w innych celach związanych z usługami świadczonymi przez Sklep (adres e-mail, imię, nazwisko, firma, adres zamieszkania lub siedziby, nr NIP, nr ewidencyjny w rejestrze),

b)    gdy kontaktuje się ze Sklepem za pomocą formularza kontaktowego, udostępnionego w stronie internetowej (imię, nazwisko, adres email),

c)    przy wyrażeniu chęci otrzymywania newslettera od portalu przetargibiurowe.pl (adres email).

     §6.     Dane osobowe mogą być gromadzone, przetwarzanie i wykorzystywane również w drodze ankiet, na podstawie których Sklep zbiera informacje w zakresie: realizacji umowy, zakupionych produktów, dane demograficzne (tj. płeć, wykształcenie, wiek, zarobki). Informacje zbierane w ramach ankiet służą zarówno do badania preferencji Użytkowników i dostosowywania oferty Sklepu do ich potrzeb, jak i wykorzystywane są do tworzenia statystyk i zbiorowego profilu Użytkowników przekazywanych podmiotom współpracującym ze Sklepem.

     §7.     W każdym przypadku ujawnienie danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych, do ich modyfikacji oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania i wykorzystywania (do ich usunięcia). Ponadto Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania jego danych osobowych. Wszelkie oświadczenia w tym zakresie można składać przez formularz kontaktowy na stronie internetowej Sklepu.

     §8.     Użytkownik ma prawo żądania zaniechania przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych, co skutkuje usunięciem jego danych ze zbioru danych. Pomimo usunięcia tych danych, Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo dalszego publikowania komentarzy, opinii, wypowiedzi i innych podobnych treści takiego Użytkownika, w zakresie zgody udzielonej przez Użytkownika z zastrzeżeniem, iż dane takie będą publikowane ze wskazaniem „konto usunięte”. Rezygnacja z otrzymywania informacji w ramach newslettera jest możliwa poprzez kliknięcie w link dostępny w przesłanej wiadomości (newsletterze).

     §9.     Dane osobowe (tj. adres e-mail) mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z Właścicielem, lecz nie będą przez te podmioty wykorzystywanie w celach marketingowych.

    §10.    W celu usprawnienia działania Sklepu, na dysku twardym komputera Użytkownika mogą być zapisywane pliki tekstowe, tzw. „cookies”. Za ich pośrednictwem serwery Sklepu gromadzą informacje o adresie IP komputera Użytkownika oraz o tym, z jakiej przeglądarki i z jakiego systemu Użytkownik korzysta. Informacje te wykorzystywane są tylko do celów statystycznych.

    §11.    Podczas korzystania z usług Sklepu informacje o Użytkownikach o charakterze nieosobowym są zbierane automatycznie w celach administracyjnych. Na ich podstawie tworzone są statystyki zbiorcze dotyczące ruchu na witrynie Użytkowników i ich zachowań. Powyższe działania zmierzają przede wszystkim w celu uczynienia Sklepu bardziej użytecznym i funkcjonalnym.

 

Rozdział VI — Prawa autorskie

 

     §1.     Użytkownicy zobowiązują się do korzystania z usług Sklepu zgodnie z ustawą z dnia 4lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631) oraz ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz. U. 2003 r. Nr 119 poz. 1117).

     §2.     Cała treść stron internetowych Sklepu chroniona jest prawem autorskim i prawem własności przemysłowej na rzecz Właściciela Sklepu oraz w odpowiednim zakresie na rzecz Partnerów.

     §3.     Użytkownik nie może kopiować danych umieszczonych na stronach internetowych Sklepu, chyba że w ramach dozwolonego użytku osobistego lub po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody podmiotu uprawnionego. Komercyjne użycie informacji umieszczonych na stronach internetowych Sklepu, w tym, w szczególności zdjęć produktów czy ich opisów, jest niegodnie z prawem.

 

Rozdział VII - Klauzula informacyjna związana z procesem przetwarzania danych osobowych

 

     §1.     Administratorem Państwa Danych Osobowych jest firma:

„BIUREX” Renata Duś

59-300 Lubi

ul. Kolejowa 9A,

tel: +48 76 842 19 49

e-mail: biurex@biurex.com.pl

     §2.     W sprawach związanych z ochroną danych możecie się Państwo z nami kontaktować pod adresem biurex@biurex.com.pl lub tel. 76 842 19 49 wew. 23.

     §3.     Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:

a)    niezbędnego i prawidłowego wykonania umowy / obsługi o charakterze handlowym, w tym podjęcia działań przed zawarciem umowy / przyjęciem zamówienia na żądanie osoby, której dane dotyczą - podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b),  i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,

b)    wykonywania czynności zgodnie z udzielonymi przez Panią/Pana zgodami - podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,

c)    wykonywania czynności wymaganych obowiązującymi przepisami prawnymi i administracyjnymi - podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,

d)    realizacji prawnie uzasadnionego interesu firmy „BIUREX” Renata Duś, a w szczególności:

  • dochodzenia, realizacji lub zabezpieczenia roszczeń wobec klienta,
  • prowadzenia analiz jakości świadczonych usług sprzedaży,
  • podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

     §4.     Państwa dane zostały pozyskane w ramach wykonywania umowy/obsługi o charakterze handlowym i obejmują:

  • imię i nazwisko,
  • nazwę firmy,
  • dane teleadresowe i email,
  • informacje na temat prowadzonej działalności gospodarczej.

     §5.     Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:

  • upoważnieni do przetwarzania danych osobowych pracownicy firmy „BIUREX” Renata Duś,
  • podmioty zapewniające obsługę teleinformatyczną, organizacyjną i techniczną firmy „BIUREX” Renata Duś,
  • instytucje upoważnione do przetwarzania danych osobowych na mocy obowiązującego prawa,
  • wymienione powyżej w punkcie 4 Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

     §6.     Państwa dane osobowe będą przetwarzane dopóki, dopóty nie zostanie zgłoszony sprzeciw wobec ich przetwarzania, a w razie zgłoszenia sprzeciwu - przez okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą przysługiwać osobie, której dane dotyczą.

     §7.     Jako Administrator Państwa Danych Osobowych informuję, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Przysługuje Państwu także prawo do usunięcia danych, do przenoszenia danych, prawo do ograniczenia lub żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     §8.     Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do wykonywania czynności, o których mowa w punkcie 3 niniejszej klauzuli informacyjnej.

     §9.     Powyższa klauzula informacyjna realizuje obowiązek prawny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy. 

 

Rozdział VIII — Postanowienia końcowe

 

     §1.     Właściciel ma prawo do zmiany Regulaminu i zobowiązuje się poinformować Użytkowników na stronie www.ekskluzywnebiuro.pl o zmianie Regulaminu. Zmiany te wchodzą w życie po 14 dniach od dnia ich opublikowania na stronie www.ekskluzywnebiuro.pl i przez ten okres będą wyraźnie zaznaczone, tak aby Użytkownik mógł je zauważyć bez wnikliwej analizy całego Regulaminu. Informacja o zmianach będzie nadto widoczna w czasie określonym w zdaniu poprzedzającym przy każdorazowym wejściu na stronę www.ekskluzywnebiuro.pl, a Klienci, których adresami e-mail Sklep dysponuje, zostaną powiadomieni o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej.

     §2.     We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. — Kodeks cywilny, ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

     §3.     Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

     §4.     Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2017 roku.



Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność!

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, aby umożliwić prawidłową realizację Umowy z Państwem i związane z tym prawidłowe działanie naszej strony www, a w szczególności np. wysłanie potwierdzenia zamówienia na Państwa email lub wyświetlenie Państwu prawidłowych informacji o promocjach czy cenach indywidualnych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta.

Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)
Ekskluzywnebiuro.pl

tel:+48 519 325 035 tel:+48 76 745 49 94 email:

Ekskluzywnebiuro.pl ul. Kolejowa 9a 59-300 Lubin NIP: 692-000-71-62